שליח עד הבית חינם בכל קנייה מעל 229₪

5 טיפים לישיבה נכונה – איך לשבת ולשמור על גב בריא?

שתפו את המאמר

בצבא, הרבה מאוד מאיתנו חשקנו בתפקיד “ג’וב” – לשבת במשרד, עם מזגן וכוס קפה ולעבוד בנחת. גם אחר כך, באזרחות, מקצועות משרדיים כמו עריכת דין עבודה בהייטק נחשבים מבוקשים יותר. ואכן, יש הרבה יתרונות למקצועות משרדיים.

אבל גם לישיבה ממושכת יש חסרונות. בעיות גב, ברכיים וכתפיים הם בעיה נפוצה, במיוחד בקרב אלו אשר עובדים בישיבה במרבית היום. אז מה אפשר לעשות כדי גם לשבת וגם לשמור על הבריאות שלכם? ריכזנו עבורכם 5 טיפים לישיבה נכונה, שיעזרו לכם לשמור על גב בריא.

להחזיק בקבוק מים נגיש

החזקה של בקבוק מים נגיש מסייעת לכם ביותר מדרך אחת. קודם כל, חשוב מאוד לשתות מים כל יום, כל היום. למעשה, האדם המבוגר הממוצע צריך לשתות 3 ליטרים ביום. העובדה שיהיה לידכם בקבוק נגיש, תעזור לכם “לעמוד בקצב”.

בנוסף, העובדה שתשתו הרבה – תגרום לכך שתצטרכו ללכת לשירותים כמה פעמים ביום. ההליכה לשירותים תעזור לכם לשחרר את הקבעון של השרירים, להזרים יותר דם לרגליים ולשחרר את הגב.

להשתמש באביזרים

יש לא מעט אביזרים שיכולים לסייע לכם לשמור על יציבה נכונה גם בישיבה. למשל, חגורת גב תעזור לכם לשמור את הגב בצורה קעורה לאורך זמן. דוגמא אחרת לאביזר שיכול לתרום לישיבה הבריאה שלכם היא כרית ישיבה. כרית ישיבה אורטופדית מאפשרת לכם לשמור על מנח גוף בריא בכל כיסא ולאורך זמן.

להגביה את מסך המחשב

אם אתם עובדים שעות מרובות מול מחשב, כדאי מאוד שתוודאו שמסך המחשב ממוקם פחות או יותר בגובה העיניים שלכם. מסך מחשב, בעיקר מחשב נייד, ממוקם פעמים רבות נמוך מדי – כך שאתם צריכים להתכופף מעט כדי לראות אותו כמו שצריך.

כיפוף ממושך כזה מזיק מאוד לגב ולכתפיים, ולכן כדאי לוודא שמסך המחשב מוגבה דיו. אם מסך המחשב גבוה מדי – השתמשו בכרית ישיבה.

לשקול להשתמש בכיסא מיוחד

במקרים קיצוניים, תמיד ניתן לשקול שימוש בכיסאות מיוחדים כמו כיסאות שוודים. חשוב לציין שכדאי להתייעץ עם רופא לפני שימוש בכיסא שכזה, משום שהוא יוצר חלוקה שונה של משקל הגוף, מזו שהגוף התרגל אליה לאורך השנים. גם כאן, כדאי לשקול שימוש באביזרים תומכים במקביל כמו חגורת גב.

לחלק באופן שווה את משקל הגוף

בסופו של דבר, הדבר שהכי עוזר לגב להישאר בריא וגמיש היא חלוקה שווה של משקל הגוף בין הברכיים והגב. לכן מומלץ תמיד לשבת עם שתי רגליים על הקרקע, כששני הישבנים מגיעים עד לקצה הכיסא (האחד שקרוב יותר למשענת). כרית ישיבה אורטופדית יכולה לסייע מאוד בחלוקה שווה של משקל הגוף באופן מלאכותי, ובכך לחסוך מכם מודעות וכיוונון עצמיים חוזרים.

קצת על בית בריאות הגב

בבית בריאות הגב תוכלו למצוא מוצרים מיובאים ממיטב הפירמות בתחום בריאות הגב והאורתופדיה. אנחנו בבית בריאות הגב גם מייצרים בעצמנו חלק מהמוצרים שאנחנו מוכרים. הסחורה שלנו היא האיכותית ביותר בשוק, ולמחירים שאנחנו מציעים אין תחרות.

אנחנו עובדים בפורמט של חנות אונליין, מה שאומר שאתם לא צריכים לצאת מהבית בשביל להנות ממוצרים אורתופדיים איכותיים. אנחנו עובדים עם רוב חברות כרטיסי אשראי, ומציעים גם אפשרות לתשלום דרך הטלפון או בהעברה בנקאית. המוצרים שלנו ישלחו עד פתח הבית שלכם, על מנות שתוכלו להנות הנאה מרבית מהרכישה.

סיכום

לסיכום, עבודה בישיבה היא נוחה – אך אל תתנו לה לגרום לכם להזניח את הגב שלכם. יישמו את הטיפים שלנו בחייכם, וקנו חגורות גב וכריות ישיבה אורטופדיות.

הרשמה לניוזלטר

לקבלת מבצעים אמיתיים על מוצרי בריאות ונוחות לחיים טובים יותר

להמשך קריאה

חגורת הריון

מה צריך לדעת על כאבי גב תחתון בהריון – ומה ניתן לעשות בכדי להקל על הכאב?

מזל טוב, את בהריון!! איזה כיף ואיזו התרגשות, הצפת הרגשות הגדולה הזאת היא תחושה עילאית שאין שנייה לה. שום דבר בעולם לא משמח כמו המחשבה שחי בתווכך כעת יצור קטן אך יחד עם זאת חיים שלמים, חיים של שמחה, של התחדשות ואהבה שאין כדוגמתה. נשבעת להגן על העובר שלך ולעשות הכל כדי לשמור עליו וכדי שתשמרי עליו עליך לשמור גם על עצמך. בזמן שהחודשים מתקדמים כך גם הבטן היפה גדלה ואיתה גם הלחץ והכאב שעלול להופיע בגב התחתון, לא להיבהל, יש פתרון!

למגוון מוצרי בריאות ונוחות

היכנסו עכשיו

פתיחת שיחה
1
צריך עזרה?
היי, צריך עזרה בנוגע ל5 טיפים לישיבה נכונה – איך לשבת ולשמור על גב בריא??
אנחנו זמינים בצאט