שליח עד הבית חינם בכל קנייה מעל 229₪

יתרונות חגורת גב

חגורת גב – יתרונות

בעיות גב הן בעיות רפואיות מהן סובל חלק גדול מהאוכלוסייה בישראל ובעולם. חלק מבעיות הגב נובע מיציבה לא נכונה או מפעולה מסוימת של הרמת משקל כבד בצורה לא נכונה. אחת מהדרכים הלא פולשניות להקל על בעיות גב מסוגים אלה היא באמצעות חגורת גב.

בנוסף, אנשים רבים סובלים מגב כפוף ולא מצליחים לשמור על זקיפות קומה. אם אתם מכירים את הבעיות האלה ורוצים להקל על כאבי הגב ו/או לשמור על גו זקוף – כדאי שתרכשו חגורת גב טובה.

כיצד עובדת חגורת גב?

לחגורת גב יש שני תפקידים חשובים:

  • סיוע בשיקום – החגורה מסייעת בהקלה על כאבי הגב, וזאת משום שהיא תומכת בחוליות הגב התחתונות וגם מגנה עליהן מפני פגיעות וגם מסייעת לעמוד השדרה להישאר ישר, מה שתורם מאוד להקלה בכאבים. בדיוק בגלל זה אורתופדים ממליצים להרבה מאוד אנשים אשר סובלים מפריצת דיסק או מבקע להשתמש בחגורת גב, ואלה מדווחים על שיפור מאוד משמעותי באיכות החיים.
  • שמירה על גב ישר – לאנשים רבים מפריע שהם לא מצליחים לעמוד ישר. אנשים מסתכלים בתמונות שלהם ופתאום מבחינים שהם עומדים הרבה יותר כפוף משאר האנשים שעומדים לידם, ואנשים שעובדים בתפקידים ייצוגיים מרגישים שהם היו יכולים להפגין הרבה יותר סמכות אם רק היציבה שלהם היתה זקופה. גם במקרים אלה מומלץ מאוד לעשות שימוש בחגורת גב איכותית, אשר מייצבת את עמוד השדרה בצורה ישרה ומאפשרת לאותו אדם ללכת ולעמוד כשהוא זקוף קומה.
  • למניעת פגיעה עתידית – כאמור, חלק מהאנשים עושים שימוש בחגורה לגב כאמצעי למניעת פגיעות וכאבים בגב, כך שהיא בהחלט מסייעת גם במניעה של פגיעות ובעיות עתידיות.

לשיפור גדול של איכות החיים

בחירה נכונה של חגורת גב יכולה לשפר בצורה מאוד משמעותית את איכות החיים, ולכן מומלצת על ידי אורתופדים לאנשים אחרי פציעות, לאנשים אשר עובדים בתחום שמחייב אותם להרים משאות כבדים כגון מחסנאים, עובדי בניין ואחרים, לספורטאים וכמובן – לאנשים אשר סובלים מבעיות גב בשל בלט או פריצת דיסק. בזכות העובדה שהיא מעניקה תמיכה לחוליות הגב וזוקפת אותן, היא מפחיתה באופן מאוד משמעותי את העומס המוטל עליהן. החגורה מקלה מאוד על הכאבים הקיימים ובמקרה שיש דלקת – גם מזרזת מאוד את ריפויה. 

חשיבות ההתאמה של חגורת גב

על מנת ליישם את כל היתרונות שיכולים להיות לשימוש בחגורת גב, חשוב מאוד לעשות שימוש רק בחגורה אשר הותאמה בצורה האופטימלית למבנה הגוף שלכם ולנוחיות שלכם. אמנם, כל חגורת גב תייצר לחץ מסוים על החוליות, שהרי זאת מטרתה הראשונית, אולם אם החגורה שתבחרו תייצר לחץ גדול מדי ולא תאפשר לכם לקיים את שגרת היום-יום כסדרה, רוב הסיכויים שלא תעשו בה שימוש ולא תיהנו משיפור של איכות החיים. לעומת זאת, אם תבחרו חגורה אשר הותאמה לכם על ידי איש מקצוע, סביר מאוד להניח שתרגישו שיפור מיידי.

בית בריאות הגב לשירותכם

אצלנו בבית בריאות הגב תמצאו חגורות גב איכותיות המותאמות למגוון רחב של צרכים: חגורות לשיקום פציעות, חגורות לישיבה ממושכת מול המחשב, חגורות לכאבי גב, חגורות לגב לטובת יציבה נכונה ועוד. כל החגורות מיוצרות מהחומרים האיכותיים ביותר בתחום ומספקות תמיכה מרבית לגב שלכם.

באתר תוכלו למצוא מידע אודות הסוגים השונים של החגורות. אם אתם מעוניינים לקבל סיוע מקצועי לבחירה נכונה – צרו עמנו קשר טלפוני או דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

פתיחת שיחה
1
צריך עזרה?
היי, צריך עזרה בנוגע ליתרונות חגורת גב?
אנחנו זמינים בצאט