שליח עד הבית חינם בכל קנייה מעל 229₪

 איך לבחור חגורה ליישור הגב והכתפיים? והאם זה עוזר לכאבי הגב?

שתפו את המאמר

 איך לבחור חגורה ליישור הגב והכתפיים

כאבי גב הם תלונה שכיחה ונפוצה בקרב נשים וגברים כאחד. מעריכים כי 1 מכל 5 אנשים יפנה לרופא המשפחה בשל בעיה זו.

שיעור המקרים המדווחים של כאבי גב עלה בעשורים האחרונים. אחד ההסברים לכך היא העלייה בהשמנת היתר, הדיכאון, והסטרס הנפשי, המהווים גורמי סיכון לכאבי גב כרוניים.

בנוסף לכאבים המעיקים, עלולה להתלוות לבעיה זו גם נטייה לכפיפות וקושי בהקפדה על יציבה נכונה.

התסמין הנפוץ ביותר של כאבי גב הוא כמובן…כאב, וגם מתח או נוקשות, בעיקר באזור הגב התחתון. תסמינים נוספים שעלולים להתלוות לכאבי הגב הם התכווצויות והרפיות לא רצוניות של השרירים, טווח תנועה מוגבל, ולעתים כאב הנודד בין הגב התחתון לישבן ולרגליים.

כך תזהו כאבי גב

מרבית המקרים של כאבי גב יחלפו מעצמם. עם זאת קיימים מספר סימני אזהרה המחייבים פנייה לרופא המשפחה.

  • חום מעל 38 מעלות
  • אובדן משקל
  • נפיחות באזור הגב
  • כאב שלא חולף לאחר מנוחה
  • כאב באזור הרגליים ומתחת לברך
  • אובדן שליטה על סוגרים
  • נימול וחוסר תחושה באזור הישבן ופי הטבעת

כדאי לפנות לרופא אם האדם הסובל מכאב הגב הוא מתחת לגיל 20 או מעל גיל 55, וכן אם יש היסטוריה של נטילת סטרואידים וסמים. גם אנשים הסובלים ממערכת חיסונית מוחלשת כתוצאה מהחלמה מסרטן, או ממצבים רפואיים אחרים המצריכים טיפולי כימותרפיה, צריכים ליטול משנה זהירות כשמדובר בכאבים מסוג זה.

כיצד ניתן להקל על הכאב

קיימות מספר שיטות ופתרונות העשויים לספק הקלה משמעותית. חשוב לומר כי טיפול בכאבי גב מחייב התייחסות ממוקדת ואישית של רופא מומחה.

כיום ניתן לטפל בכאבים מסוג זה ע”י טיפולי פיזיותרפיה, הידרותרפיה (טיפול במים), וכן ע”י שימוש במשחות, תרופות, ומשככי כאבים מסוגים שונים.

פתרון נוסף הוא שימוש בחגורת גב, התורמת הן להקלה בכאב, והן ליישור הגב.

חגורה ליישור הגב – למה זה כדאי?

חגורת גב היא חגורה המונחת על הגוף באופן המחייב את הגב להתיישר. החגורה מקיפה את אזור המותניים ונמתחת עד הכתפיים, ובאמצעותה ניתן ליישר את הגב ולשפר את איכות היציבה.

החומרים מהם עשויה חגורה ליישור הגב משפיעים על יכולותיה לסייע בהקלת הכאב וליישר את הגב. איכות החגורה לגב והחומרים מהם היא עשויה ישפיעו על היכולת שלכם ליהנות ממנה לאורך שנים רבות.

מה חשוב לדעת כשבוחרים חגורה לגב?

ראשית כל נרצה להבין מהו האזור הנקודתי בגב בו נרצה לטפל ע”י השימוש בחגורה ליישור הגב. אם הטיפול מתמקד באזור הכתפיים והגב העליון, עלינו למצוא מיישר כתפיים, שמטרתו לתת מענה ספציפי לאזור זה.

טיפול בכאבי גב תחתון מצריך שימוש בחגורה שתספק תמיכה לאזור הגב התחתון, וקיימות גם חגורות ליישור הגב והכתפיים שמטרתן לתת מענה כולל לכל אזור הגב.

בנוסף, קיימים הבדלים ברמת ההתאמה של חגורת גב לנשים, וחגורת גב לגברים, הקשורים בעיקר באופן התפירה וקווי המתאר של חגורת הגב, המשתנה בין המינים.

כיצד תבחרו חגורת גב טובה?

חברות רבות מציעות חגורה ליישור הגב. כיצד נדע לעמוד על טיבן? קשה מאוד לעשות זאת רק ע”י התבוננות שטחית בדף המוצר. נסו להסתכל על סוג האחריות הניתנת, ולשים לב במיוחד לתנאי ההחלפה, ותנאי מתן ההחזר הכספי במידה והמוצר לא מתאים. חברות המציעות שירות איכותי ואמין מעניקות ללקוחות שירות איכותי הכולל מתן החזר כספי במקרה שהמוצר לא מתאים, זמינות טלפונית, זמני אספקה מהירים, והוצאת קבלות כנדרש.

אז אל תתפשרו על הגב שלכם, ותבחרו חגורת גב טובה. הגב שלכם יודה לכם על זה.

הרשמה לניוזלטר

לקבלת מבצעים אמיתיים על מוצרי בריאות ונוחות לחיים טובים יותר

להמשך קריאה

חגורת הריון

מה צריך לדעת על כאבי גב תחתון בהריון – ומה ניתן לעשות בכדי להקל על הכאב?

מזל טוב, את בהריון!! איזה כיף ואיזו התרגשות, הצפת הרגשות הגדולה הזאת היא תחושה עילאית שאין שנייה לה. שום דבר בעולם לא משמח כמו המחשבה שחי בתווכך כעת יצור קטן אך יחד עם זאת חיים שלמים, חיים של שמחה, של התחדשות ואהבה שאין כדוגמתה. נשבעת להגן על העובר שלך ולעשות הכל כדי לשמור עליו וכדי שתשמרי עליו עליך לשמור גם על עצמך. בזמן שהחודשים מתקדמים כך גם הבטן היפה גדלה ואיתה גם הלחץ והכאב שעלול להופיע בגב התחתון, לא להיבהל, יש פתרון!

למגוון מוצרי בריאות ונוחות

היכנסו עכשיו

פתיחת שיחה
1
צריך עזרה?
היי, צריך עזרה בנוגע ל איך לבחור חגורה ליישור הגב והכתפיים? והאם זה עוזר לכאבי הגב??
אנחנו זמינים בצאט