שליח עד הבית חינם בכל קנייה מעל 229₪

חגורת הריון – להריון הרבה יותר קל

הריון הוא לא מחלה, בזאת בכלל אין ספק. הריון הוא תקופה מדהימה אשר בסיומה אוחזים באוצר הכי גדול שקיים בבריאה. למרות זאת, בהריון יש הרבה דברים משתנים, כשהעיקרי שבהם הוא כמובן גודל הבטן. ככל שהעובר גדל, הבטן גדלה והמשקל שהאישה ההרה צריכה לשאת גדל, וההליכה ואפילו העמידה הופכות להיות קשות יותר. אחד הפתרונות המומלצים במצבים כאלה הוא חגורת הריון.

חגורת הריון צבע ורוד בהיר
חגורת הריון צבע ורוד בהיר

אופן הפעולה של חגורת היריון

חגורת הריון איכותית עשויה מאריג חזק במיוחד ומרצועה אשר גם תומכת בגב וגם מרימה את הבטן, וכך הופכת את ההתניידות בהריון להרבה יותר קלה; הרמת הבטן מפחיתה את המשקל שהאישה ההרה צריכה לשאת, וכך כאבי הגב פוחתים בצורה משמעותית. 

האם כל אישה הרה יכולה להשתמש בחגורה?

באופן כללי, אם ההיריון מתפתח בצורה תקינה, כל אישה הרה יכולה להשתמש בחגורת גב להריון. למרות זאת, מומלץ מאוד להיוועץ ברופא לפני השימוש ולקבל ממנו היתר לשימוש בחגורה. חשוב לדעת: השימוש בחגורת הריון מותר החל מהחודש השישי להריון ולא קודם. משלב זה (כאמור – כשההריון תקין) – אין חשש לפגיעה בהתפתחות העובר.

בחירת חגורת הריון 

מכיוון שצורת הגוף משתנה מאישה לאישה, לא לכל אישה הרה תתאים אותה חגורת הריון. למרות זאת, מכיוון שכל חגורות ההריון שנמכרות כיום ניתנות להגדלה ולהקטנה בהתאם למידות הגוף, סביר מאוד להניח שכל אחת תוכל למצוא את החגורה שמתאימה למידותיה. כמובן שמעבר למידות חשוב מאוד לבחור חגורה שתהיה נוחה, אחרת לא ייעשה בה שימוש ולא תושג התוצאה הרצויה. 

בית בריאות הגב – חגורות הריון באיכות מעולה

אצלנו בבית הגב תוכלי למצוא חגורות גב איכותיות המיוצרות בטכניקות מתקדמות ומחומרים איכותיים בלבד. כל החגורות מיוצרות מבד אלסטי וניתנות להתאמה למידות הגוף. רכישת חגורת גב להריון תאפשר לך לעבור את התקופה שמהשליש השני של ההריון ועד הלידה בלי לסבול מכאבי גב ותשפר את איכות חייך בצורה משמעותית.

חשוב: מידת החגורה צריכה להיות מידת החולצה שאת לובשת עכשיו או מידה אחת יותר, אך לא מעבר לכך. 

לקבלת מידע נוסף וסיוע בבחירת חגורת הריון שתתאים למידותייך –
צרי קשר טלפוני עוד היום או צרי קשר דרך האתר. נשמח לעמוד לשירותך.

פתיחת שיחה
1
צריך עזרה?
היי, צריך עזרה בנוגע לחגורת הריון – להריון הרבה יותר קל?
אנחנו זמינים בצאט